Korporatīvās dāvanas svētku laikā kļūst par nozīmīgu elementu uzņēmumu attiecību veidošanā, tāpēc ir svarīgi iesaistīt aktuālās tendences un inovatīvus risinājumus. Viens no vērā ņemamākajiem virzieniem ir ekoloģisko produktu ieviešana dāvanās. Kā piemēri var kalpot bioloģiski noformēti produkti, kas ne tikai prasa mazāk dabas resursu, bet arī nostiprina uzņēmuma reputāciju, demonstrējot sociālo atbildību. Šādi produkti var būt ne tikai dāvanu komplekti, bet arī ikdienas lietošanai piemēroti priekšmeti, piemēram, auduma maisi, kas aizvieto plastmasas iepakojumus.
Digitālie risinājumi ir vēl viena inovatīva tendence, kas kļūst aizvien populārāka. Daudzi uzņēmumi izvēlas dāvanas, kas sniedz piekļuvi digitālām platformām vai rīkiem, piemēram, abonementiem uz tiešsaistes mācību kursiem, programmatūru vai radošām seansiem. Šādi risinājumi ne tikai padara dāvanas lieliski pielāgotas mūsdienu digitālajai videi, bet arī veicina darbinieku attīstību un izaugsmi, kas ir svarīgs uzņēmuma mērķis.
Radošas darbnīcas ir vēl viens veids, kā uzņēmumi var izvērst korporatīvās dāvanas. Šādas pieredzes, piemēram, keramiku veidošana, ziedu kompozīciju radīšana vai pat gastronomijas nodarbības, piedāvā unikālu iespēju darbiniekiem un klientiem piedzīvot ko jaunu un neaizmirstamu. Šādas aktivitātes stiprina komandas garu un veido emocionālās saites, kas var novest pie ilgstošākām attiecībām. Tādējādi svētku periods var kļūt par radoša un iesaistoša piedzīvojuma laiku, kas atspoguļo gan uzņēmuma vērtības, gan klientu vēlmes, tādējādi veicinot abpusēji izdevīgas attiecības.