Svētkos uzņēmumiem ir iespēja izrādīt pielaidi un novērtējumu saviem klientiem, izvēloties korporatīvās dāvanas, kas nav tikai materiālas lietas, bet gan emocionāls vēstījums. Jauna pieskaņa dāvanu izvēlē pēdējos gados ir saistīta ar ekoloģisko un ilgtspējīgu risinājumu popularitāti. Pēc analīzes, stiprākā tendence ir dāvanas, kas tiek ražotas no videi draudzīgām sastāvdaļām un ražotas uzmanīgi, ņemot vērā ilgtspējīgu attīstību. Šādas dāvanas ne tikai palīdz uzņēmumiem izveidot labāku tēlu, bet arī demonstrē apziņu par sociālajām un vides problēmām.
Turklāt personalizācija ir izrādījusies vēl viens svarīgs virziens. Klienti novērtē iespēju saņemt dāvanas, kas ir pielāgotas viņu individuālajām gaumēm un vajadzībām. Personalizētas dāvanas var ietvert gravēšanu, individuālu dizainu vai pat pasūtījuma izstrādes projektus. Šādām dāvanām ir spēja pievienot personīgu pieskārienu, tādējādi palielinot dāvanas emocionālo vērtību. Šīs tendences neizbēgami maina klientu gaidas un pieredzi, jo viņi sagaida unikālas un pārdomātas dāvanas, kas atspoguļo viņu attiecības ar uzņēmumu.
Nevajadzētu arī ignorēt dāvanu izvēli, kas ir saskaņota ar uzņēmuma vērtībām. Klienti, kuri redz, ka dāvanas atbalsta sociāli atbildīgas iniciatīvas vai vietējos ražotājus, jūtas saistīti ar uzņēmumu un tā misiju. Ienākot svētku sezonā, uzņēmumiem ir izdevība ieviest radošas pieejas savās dāvanu izvēlēs, kas pilda ne tikai praktisku, bet arī emocionālu lomu, tādējādi veicinot ilgtermiņa sadarbību ar klientiem. Šīs tendences ne tikai uzsver uzņēmumu atbildību, bet arī apstiprina to, kas ir būtiski šajā svētku laikā.